Stronki

sobota, 23 marca 2013

Pomysły na obiad ;)

Hejka ;)
Dziś wpis o takich moich ulubionych obiadach :)*
Pokaże wam ;)


*Zdj z internetu ;)


ZUPY :

Moją ulubioną zupą jest zupa pieczarkowa ;)



Na drugim miejscu pomidorowa ;)


Obiady :
Obiadów jest znacznie więcej ;)
Ale moja ulubiona mieszszanka to :
FRYTKI+SCHABOWY+SÓRÓWKA 
(tradycyjne danie)



Ja bardzo lubię także :


mięso drobiowe ze szpinakiem (zawijane )



makaron kokardki+ farfalle z grillowanymi warzywami


frytki+sałatka+gyros


spagetti



I to tyle ;)

A jakie są wasze ulubione dania?











10 komentarzy:

  1. uwielbiam pieczarkową i roladki drobiowe ze szpinakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wygląda przepysznie, ale najlepsze to schabowe i zawijańce i to danbie z makaronem w kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co przedstawiłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zupy i schabowy z frytkami i mizerią :P pierogi z kapustą, barszcze, ojj ja to mogę jeść i jeść :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, ćwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. jesli chodzi o zupki mam podobny gust:)

    OdpowiedzUsuń